Na zalogi
- 17 %
KOLO GIANT Reign E+ 0 MX Pro 750Wh 25km/h L Phantom green / Black 2022

KOLO GIANT Reign E+ 0 MX Pro 750Wh 25km/h L Phantom green / Black 2022

Koda: 11221324

8.399,00

Prihranek: 1.400,00

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 6.999,00

6.999,00

Dodaj v košarico

Deli z ostalimi

EVERY TRAIL, EVERY STEEP CLIMB, EVERY THRILLING DESCENT. TESTED AND DEVELOPED BY GIANT’S E-BIKE ENDURO PROS, THIS UPDATED TRAIL RIPPER GIVES YOU THE POWER TO ENJOY THE BEST PARTS OF THE RIDE AGAIN AND AGAIN.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Trail technology
Proven Maestro rear suspension (160mm) and a powerful but compact SyncDrive Pro motor technology boost your capabilities on steep climbs and rugged descents.
Total control
RideControl Ergo 3 offers integrated, user-friendly button controls that are easy to use. The Giant E-bike App gives you tuning options and E-bike specific fitness tracking.
Long-lasting power
Climb steep mountains and enjoy fun descents all day long with the downtube-integrated EnergyPak
DOMET & ČAS POLNENJA
Kakšen domet lahko pričakujem na svojem Giant e-kolesu?
Razpon z enim polnjenjem se zelo razlikuje glede na več okoliščin, kot so: zunanja temperatura, odpornost na veter, tlak v pnevmatikah in profil, dvig terena in površina, teža kolesa in tovora, pospeški, vzdrževanje e-kolesa in stanje baterije.
Spodnja tabela prikazuje približni razpon. Pogoji so razvrščeni kot slabi, dobri in idealni. Slabe razmere se običajno pojavljajo pri vožnji s težkim bremenom, močnimi vetrovi ali prekomernimi vzponi.
MotorSyncDrive Pro2, 85Nm, powered by Yamaha
TipaloRideControl Ergo 3, grip integrated
PrikazovalnikRideControl GO, frame integrated LED displayANT+ Wireless display compatible
BaterijaEnergyPak Smart 750WhEnergyPak Plus range extender compatible
VelikostiS, M, L, XL
BarvePhantom Green
OkvirALUXX SL-grade Aluminum, Advanced Forged Composite Upper Rocker, 160mm Maestro suspension system, 'Boost' 148x12mm, UDHTM derrailleur hanger
ViliceFox 38 Float Factory 29er, 170mm travel, GRIP2 VVC Damper, Boost 110x15 Kabolt floating axle, with fender, e-Bike optimized
AmortizerFox Float X2 Factory, EVOL Large Volume sleeve, 2-position lever, 205x62.5mm Trunnion mount, custom tuned
KrmiloGiant Contact Trail SL, 35x800mm
GripsGiant Tactal Pro-E, single lock-on
Opora krmilaGiant Contact SL 35
Opora sedežaGiant Contact Switch, dropper, 30,9mm (S:125, M: 150, L/XL:170)
SedežGiant Romero SL Trail
PedalaFlat pedal
Prestavne ročiceSRAM XO1 Eagle
Prednji menjalnikMRP 1X HD2 custom co-molded chain guide
Zadnji menjalnikSRAM XO1 Eagle
ZavoreSRAM Code RSC, hydraulic disc, 220mm[F] /200mm[R]
Zavorne ročiceSRAM Code RSC
VerižnikSRAM PG-1230, 11-50T, 12-speed
VerigaSRAM XO1 Eagle PowerLock
Gonilke z verižnikiSRAM X-Sync Eagle 36T chainringPraxis e-Carbon custom carbon crankarm set (S/M:160, L/XL:165)
Bottom BracketN/A
ObročiGiant e-TRX 29"[F] 27.5"[R], Tubeless ready, 30mm inner width
PestaGiant e-TRX [F] 110x15 [R] 148x12mm Thru-axle
NapereGiant e-TRX
PlaščiMaxxis Minion DHF 29x2.6" foldable, Tubeless, EXO+, 3C MaxxTerra[F]Maxxis High Roller II 27.5x2.5" foldable, Tubeless, DoubleDown, 3C MaxxTerra Compound [R]
DodatkiTubeless kit (liquid, valves, levers, manual, tool)
SvetilaOptional:- Giant Recon series e-bike lights available and direct connectable
TežaKoliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.
163-

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.