Na zalogi
- 18 %
KOLO GIANT Talon E+ Junior 24 250 Wh 25km/h One Size Terracotta 2023

KOLO GIANT Talon E+ Junior 24 250 Wh 25km/h One Size Terracotta 2023

Koda: 11221067

2.449,00

Prihranek: 450,00

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1.999,00

1.999,00

Dodaj v košarico

Deli z ostalimi

With the Giant Talon E+ 24 kids E-MTB nothing stands in the way of discovery tours and trail adventures with the offspring. The children's e-bikes from Giant were developed to enable young riders to enter the world of E-MTBs. Thus, expand your options for tour planning and discover new paths together. the SyncDrive Move rear hub motor with directly applied 30 Nm of torque delivers thrust on the Talon E+ 24. This means that even steep climbs are no hurdle from now on. The energy for 40 - 90 km range is supplied by the compact 250 Wh EnergyPak frame battery. The claim of a real youth e-mountain bike is also met by the lightweight aluminum hardtail frame, the 80 mm suspension travel and the 160 mm disc brakes.
EATURES OF THE KIDS E-BIKE GIANT TALON E+ 24 - 2023
24 inch Jungend E-Mountaibike (max. 20 km/h)
Giant SyncDrive Move rear hub motor - 30 Nm
EnergyPak 250 Wh frame battery
SR Suntour XCM suspension fork - 80 mm
Shimano Alivio 9-speed derailleur gears
Tektro 160 mm disc brakes
Ebike24 recommends: With the Talon E+ 24 kids e-bike from Giant, even the youngest can enjoy e-mountain biking. With the 24 inch wheels, it is ideal for the first trail experiences and lots of fun off-road. For slightly older youngsters, there is the Talon E+ 26 inch.
SPECIFICATIONS
Battery capacity: 200 Wh - 299 Wh
Drive system: Giant Yamaha drive
Manufacturer: Giant
Frame type: Mens
E-Bike Types: e-bike for kids, E-Mountainbike (e-MTB), Hardtail E-MTB
Derailleur/drive type: Derailleur - chain drive
Giant Yamaha System: Giant SyncDrive Move
Frame: ALUXX aluminum, 1/8" head tube, 142mm drop-out
Battery: EnergyPak 250 Wh
Gear shift: Shimano Alivio, 9-speed
Tyres: Maxxis Snyper 24x2.0" Silkshield Puncture Pro
Saddle: Giant Youth Sport
Seat post: Giant 30.9 mm Aluminium seat post
Item: Giant Talon E+ 24 - 2023
Colour: Terracotta
Model year: 2023
Suspension fork: SR Suntour XCM HLO 24"
Stem: 60 mm Aluminum stem
Display: Giant RideControl Dash 2-in-1 Display (SG)
Spring travel: 80 mm
Grips: Giant Junior
Support: up to 20 km/h
Support levels: Eco, Active and Power
Front hub: Giant eTracker Sport, 9mm quick release skewer
Rear hub: SyncDrive Move 142mm
Handlebar: Aluminum, 31.8 x 620mm
Shift lever: Shimano Altus
Stand: KSA18
Brake lever: Tektro HD-M282
Pedal: Aluminum Platform pedal
Control unit: Giant RideControl Dash 2-in-1 control unit (SG)
Brake: Tektro HD-M282, hydraulic disc brakes, 160mm

Vsi artikli v našem podjetju imajo garancijo, ne glede na to ali je garancija priložena ali ne. Garancija velja 1 leto od nakupa in velja za artikle z napako v materialu ali izdelavi. Freestyle d.o.o. bo v primeru prijave garancije stranki odgovoril v roku 8 dni. V primeru napake v materialu ali izdelavi bo Freestyle v garancijskem roku stranki v roku 30 dni (45 dni v skrajnem primeru s tehtnim razlogom) od prijave artikel popravil ali zamenjal z drugim, ki bo enak ali boljši od kupljenega. Freestyle ne garantira, da bo zamenjan artikel enake barve, oblike, teže in/ali designa. V kolikor Freestyle upošteva garancijo in je ne more rešiti z zamenjavo z drugim primernim artiklom, lahko kupcu vrne kupnino. Garancija na okvirje koles je doživljenska, na dele kolesa, na zadnje in sprednje vilice ter gibajoče dele 1 leto oz. 2 leti na električne komponente.

 

REKLAMACIJA IZDELKA – UVELJAVLJANJE STVARNE ALI PRAVNE NAPAKE

  1. Osnova in obseg odgovornosti Prodajalca v primeru, da ima prodani Izdelek stvarno ali pravno napako, sta določena v določbah Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

  2. Za Izdelke v Spletni trgovini, lahko jamči proizvajalec ali distributer. Podrobni pogoji garancije in njeno trajanje so določeni v garancijskem listu, ki ga izda garant in je priložen k posameznemu Izdelku.

  3. Prodajalec je dolžan Kupcu zagotoviti Izdelek brez napak.

  4. Stranka lahko vloži reklamacijo, npr. pisno na naslov: Freestyle d.o.o., Pohorska ulica 7, 2000 Maribor

    V primeru, da se reklamacija nanaša na Izdelek, je običajno priporočljivo, da ga skupaj z reklamacijo dostavite Prodajalcu, da lahko Prodajalec preuči Izdelek. 

  5. Če ima prodani Izdelek stvarno napako, lahko Stranka od Prodajalca v vrstnem redu zahteva, da:

    1. brezplačno vzpostavi skladnosti Izdelka (popravilo Izdelka ali zamenjava),

    2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačane

      Cene Izdelka.

    Znižana Cena mora ostati v sorazmerju s Ceno, ki izhaja iz Prodajne pogodbe, v kateri vrednost izdelka z napako ostane v sorazmerju do vrednosti izdelka brez napake. Stranka ne more odstopiti od Prodajne pogodbe, če napaka Izdelka ni bistvena oz. neznatna (pomembna);
    Prodajalec je dolžan Izdelek z napako zamenjati ali odpraviti napako v roku 30 dni brez nepotrebnih nevšečnosti za Stranko.

  6. Stranka lahko namesto odprave (popravila) napake, zahteva zamenjavo Izdelka, če način odprave napake na Izdelku, z namenom, da bi bil Izdelek skladen s Prodajno pogodbo, ni mogoč ali če bi bili v tem primeru stroški odprave napake višji. Pri ocenjevanju višine stroškov odprave napak se upošteva vrednost Izdelka brez napak, vrsta in pomen ugotovljene napake ter neprijetnosti, ki bi jim bila Stranka sicer izpostavljena.

  7. Prodajalec lahko zavrne Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti Izdelka, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

  8. Stranka lahko zahteva sorazmerno znižanje Cene ali odstopi od Prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    a. Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnil Strankin jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s prejšnjo točko teh splošnih pogojev.

  1. Če prodani Izdelek za katerega je Stranka prejela garancijski list oz. bi ga morala prejeti ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko Stranka od garanta ali pri njegovemu pooblaščenemu serviserju. Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list. Za izdelke kupljene pred 26. 1. 2023 lahko Stranka uveljavlja pravice iz naslova garancije tako pri proizvajalcu kot pri Prodajalcu Izdelka, za katerega je bil izdan garancijski list.

  2. Priporočljivo je, da stranka v opisu reklamacije navede: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka napake; (2) zahtevek in način za odpravo napake na Izdelku, da bo skladen s Prodajno pogodbo ali zahtevek za znižanje kupnine; in (3) kontaktne podatke osebe, ki vlaga Reklamacijo - to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije s strani Prodajalca. Navedene zahteve so le priporočila in ne vplivajo na učinkovitost vloženih Reklamacij.

  3. Prodajalec bo na reklamacijo stranke odgovoril takoj, najpozneje v 8 dneh od datuma prejema Reklamacije. Če je Stanka zahtevala zamenjavo Izdelka ali odpravo napake ali je predložila zahtevke za znižanje Cene, v katerem navaja znesek, za koliko naj bi se Cena znižala, in se Prodajalec na to zahtevo ni odzval v 8 dneh od prejema, se šteje, da je bila zahteva obravnavana kot upravičena.

  4. V primeru uveljavljanja stvarne napake na Izdelku, mora Stranka v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Izdelek Stranka na strošek Prodajalca dostavi na naslov: Giant Ljubljana, Samova ulica 14, 1000 Ljubljana. Če bi bila zaradi vrste napake, vrste izdelka ali načina njegove namestitve s strani Stranke to nemogoče ali pretirano oteženo, lahko Prodajalec prosi Stranko, da bi po predhodnem dogovoru omogočila Prodajalcu ogled izdelka na mestu, kjer se izdelek nahaja.

  1. Neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost.

  2. Narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje Cene ali odstop od prodajne

    pogodbe.

  3. Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti Izdelka v razumnem

    roku ali brez znatnih nevšečnosti za Stranko.

     5. Ne glede na prejšnjo točko teh splošnih pogojev lahko Stranka odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo Cene, če se neskladnost pojavi v manj     kot 30 dneh od dobave Izdelka.

14. Prodajalec je odgovoren, če se roku v dveh let od datuma izročitve oziroma dostave Izdelka Stranki odkrije stvarna napaka. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v enem letu od izročitve oziroma dostave Izdelka, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo Izdelka ali naravo neskladnosti.